Ha en fin sommer :)
Obs! Ikke messe på Nesodden søndag 21. juni og 19. juli.

Obs! Ikke messe på Nesodden søndag 21. juni og 19. juli.

På søndag feiret vi Festen for Kristi Legeme og Blod med en høytidelig Corpus Christi-prosesjon.
Det var veldig hyggelig å se så mange samlet, og vi hadde en fin stund sammen etter messen.
Tusen takk til alle som bidro og skapte denne dagen! 🙂



